Home Top Ad

Responsive Ads Here

Cara buat duit online Tahun 2019

Share:

Assalammualaikum dan salam sejahtera...



Terima kasih saya ucapkan kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini...


Hari ini saya nak tulis blog tentang buat duit secara online.Rata rata ramai yang nak buat duit secara online tapi tak tahu nak mula daripada mana.Anda sama seperti saya pada mula mulanya.Tapi anda jangan risau saya akan share beberapa cara buat duit secara online.

Beberapa cara untuk buat duit secara online:

1) AFFILIATE MARKETING

  Apakah yang dimaksudkan dengan Affiliate Marketing?
   -Affiliate Marketing adalah satu jenis bisnes di mana bila kita promote sesuatu produk orang lain contohnya produk digital,software,panduan dan sebagainya kepada orang lain.Apabila barang yang kita promosi tu dibeli oleh pelanggan kita akan mendapatkan sejumlah komisen daripada syarikat yang kita tolong pasarkan.Dalam kata lain bisnes ni adalah paling mudah antara semua cara buat duit online sebab kita tak perlu penat-penat uruskan pos produk,pegang stok dan uruskan pesanan pelanggan.


No comments